Når Internet surfere er på udkig efter varer og tjenesteydelser, søgemaskiner er den første ting, de ser efter. Søgemaskineoptimering (SEO) er noget, du gerne vil vide om. I dag er der mange steder på internettet, og hvert felt er mættet med konkurrence. Hvordan vil du tjene penge på alle disse tusinder af websteder? At rangere højere i placering på søgemaskinerne, skal du bruge SEO.
Hvad er søgemaskineoptimering?
SEO er den proces, som et websted opnår en høj placering i Googles søgeresultater. Det kan gøres ved hjælp af en række forskellige metoder. Disse omfatter målretning af et bestemt søgeord, som folk søger efter, ændring af dit websted, så det opfylder søgemaskinens krav og tilføje indhold for at forbedre dit websteds appel til søgemaskinerne.
Hvordan kan du se, om dit websted er optimeret?
Google viser dig, om dit website er optimeret. Skriv site:siteurl.com ind i Google. Søgeresultater viser URL-adressen på dit websted. Google viser udtrykket, hvis det har fundet og indekserer dit website.
Søgemaskine: Hvad betyder det betyde?
Søgemaskiner er edb-programmer, der hjælper internet surfere finde, hvad de leder efter. Google, Yahoo og MSN er blot nogle af de populære søgemaskiner. De giver folk mulighed for at søge efter websteder, der er relevante for deres interesser, og hjælpe dem med at forstå lignende oplysninger.
Før det indekserer og tjener din hjemmeside, søgemaskinen ser på din titel og søgeord. Søgemaskinen udarbejder derefter en liste, der indeholder nøgleord relateret til din beskrivelse og/eller titel. Jo mere logiske søgeord tages i betragtning, jo bedre.
Hvad er et nøgleord, og hvordan definerer du det?
Et nøgleord er et udtryk eller ord, der har en direkte relation til motivet. Dette vil hjælpe dig rang højere på søgemaskinernes resultater. Det er vigtigt at vælge de rigtige søgeord.
Det er at foretrække at vælge “tune dit køretøj” som dit søgeord, snarere end “tune dit køretøj”.
towatch
Det er ekstremt vigtigt at medtage dit søgeord i din titel.
Sidetitel: Skriv en beskrivelse af dit websted. Nøgleordet skal medtages i beskrivelsen. Google og MSN fed nøgleordet, når de viser dit websted i søgeresultatet programoversigter. Du kan se fremhævede ord, hvis du holder musen over listen.
Vælg klogt dit søgeord Du skal bruge de ord, folk sandsynligvis søger efter, når de søger efter det produkt / den service, du tilbyder. Google Søgeordsværktøj kan hjælpe dig.
Dette er de oftest stillede spørgsmål. Overvej de søgeord, som dine potentielle kunder bruger til at finde ud af, hvilke søgeord der oftest søges i af søgemaskiner.
De ord, du vælger, vil have en betydelig indflydelse på, hvor meget trafik du får. Jo mere specifikke dine søgeord er, jo mere trafik får du, og jo flere kunder tiltrækker du.
Kopi, der sælger. Det indhold, der tiltrækker kunder og overbeviser dem om at købe.
Navigation:Navigation og brugervenlighed. Dit websted vil blive rangeret højere af søgemaskiner, hvis det er nemt for både søgemaskiner og brugere at navigere.
Site Maps:Sitemaps indeholder både gennemsøgte links til siderne på dit websted og gennemsøgte links til siderne på andre websteder, der linker til det. Dette gør det muligt for søgemaskiner nemt at navigere på dit websted. Dette vil være en enorm fordel for dine besøgende.
Domæne: Det er vigtigt, at dit domænenavn indeholder nøgleord relateret til dine produkter eller tjenester. Dette gør det lettere for folk og gør det nemt at huske. Der er mange tilgængelige domæneindstillinger. Det er vigtigt, at du ved, hvilke der passer til din virksomhed.
Website: Opret en hjemmeside til at markedsføre dit produkt / service. Nøgleord, der relaterer til dit produkt /din tjeneste, er vigtige. Når du vælger dit domænenavn, skal du være forsigtig.
Indsendelse af søgemaskine: Søgemaskinerne finder ikke dit websted, hvis webadressen ikke indsendes manuelt. Brug søgeord, der er relevante for din branche. Hvis du ikke ved, hvilke søgeord der er bedst, skal du bruge de vigtigste søgemaskiner til at bestemme, hvilke søgeord der kan være mest hensigtsmæssige.
Søgemaskineoptimering (SEO). Når du har oprettet din hjemmeside, er det vigtigt at optimere den for at sikre høje placeringer.
Nøgleord:Du bør forberede søgeord i overensstemmelse hermed. Forske lidt, hvis du er usikker på, hvilke søgeord du skal vælge. Du kan derefter finjustere dine søgeord for at sikre, at de præcist beskriver dit webindhold.